dimecres, 5 de juny de 2013

MAI.

Mai havia sentit una cosa semblant a aquella.

La vaig vore aparèixer, acompanyada, com sempre, per les seves amigues, mai m'havia fixat amb ella, mai havia creuat més de dues o tres paraules amb aquell ésser que em feu bategar el cor tan de repent que em vaig esglaiar i tot. 
De fet, alló només fou un amor platònic de 10 segons, en els quals només veia el moment d'agafar-la i besar-la. 

Però arribà el moment en el que ens juntarem, la conversa durà més de tres tartamudejades paraules i a més pareixia que no li molestava gens xarrar amb mi. 
Per les meves venes corria la sensació de llibertat, pau, lleugeresa i felicitat. tots aquests sentiments junts formant la millor sensació de ma vida.

Mai tornaré a tindre aquella sensació.

Mai tornaré a tindre aquella oportunitat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada