dimecres, 22 de maig de 2013

Pues ná!

"Es que hasía mucho tiempo que quería haserme un blog".
I després d'aquesta inculta salutació em presente, o millor dit presente el blog. 

Com bé he dit a la introducció, feia temps que em picava açó de fer-me un blog on desfogar-me quan el meu cap està "Overflow" de ahí el nom d'aquest blog, "Overflow": "Desbordament". 

No sé exactament que pense escriure a les entrades del blog, es a dir, no crec que seguisca una temàtica concreta ni estricta, però sóc universitari, algún text d'indignació caurà, ademés estudie informàtica(la font que utilitze és la del compilador, estic enamorat d'aquesta font), algún text sobre tecnologia, tal volta algún dia estic inspirat i cau una cançó, que llegit serà un poema (sóc un geni, ho sé).

Pues ná! Espere no passar-me'n en els trellats i que vos parega minimament interessant el blog.
Un abraç! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada